رسول صدرعاملی:
تابناک: این جشنواره بومی و اصفهانی باقی می ماند اما جهانی و کشوری فکر می کند و از هر نقطه ایران فیلمسازان را گرد می آورد.
کد خبر: ۳۹۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱ 09 March 2017
تابناک اصفهان: رسول صدرعاملی شامگاه چهارشنبه، در اختتامیه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان اظهار داشت: با برگزاری جشنواره حسنات شرایطی ایجاد شد تا جوانان به رویاهایشان جدی تری فکر کنند و بدانند خودشان باید به دنبال تحقق آنها باشند ضمن اینکه این انگیزه را برای ما ایجاد می‌کند که همه نسبت به اهداف بلندپروازانه جوانان احساس مسئولیت کنیم.

وی افزود:جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات تلاش کرده تا در طول شش سال برگزاری در راستای استعدایابی و شناسایی فیلمسازان جوانان و معرفی آنها به عرصه فیلمسازی حرفه ای تلاش کند.

دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان تاکید کرد: این جشنواره بومی و اصفهانی باقی می ماند اما جهانی و  کشوری فکر می کند و از هر نقطه ایران فیلمسازان را گرد می آورد.

وی اضافه کرد: اگر اتفاقات این سالها در جشنواره حسنات نام نیکوکاری و خیرخواهی ندارد پس چه نام می گیرد. یقین بدانید هرکس تلاش می کند این جشنواره به قوت خود باقی بماند هم خود شامل برکت می شود و هم برای سرزمین ما برکت می‌آورد.

صدرعاملی ابراز داشت: تلاش برای جشنواره آینده این کشور را می سازد و امیدواریم جشنواره هفتم با همکاری مسئولان پویاتر راه خود را ادامه دهد.

وی با بیان اینکه در طول چهار روز برگزاری جشنواره کارگاه‌های آموزشی مختلفی برگزار شد، تاکید کرد: امیدواریم در طول سال آینده هر ماه یک بار این کارگاه‌ها را برگزار کنیم و این فعالیت تا جشنواره آینده امتداد داشته باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار